Det. Ikke alle der ser biler som en hobby. For de fleste mennesker. Bilen blot et værktøj man bruger til, at bevæge sig hurtigt og effektivt rundt i verden. Det var. Og. Stadig. Den måde som Kathrine Olsen, så biler på. Hun havde aldrig rigtigt interesseret sig for biler. Og det gav hende selvfølgeligt nogle udfordringer. Da hun kastede sig ud i. At købe en ny bil.
Kathrine. En travl kvinde. Der driver sin egen forretning. Det betyder, at hendes dage består af problemløsning. Og, at hun. Nødt til, at kunne tilpasse sig nye situationer fra det ene sekund til det andet. Når man har ansvaret for en forretning. Så kan man ikke undgå; At skulle håndtere overraskende situationer. Med kunder i hele landet var det tydeligt. At Kathrine ikke kunne blive ved med, at være afhængig af offentlig transport. Hvis man skal kunne komme til og fra arbejde. Så. Offentlig transport ofte en ganske god løsning. Men når man. Som Kathrine. Pludseligt kan have brug for, at tage et møde i den anden ende af landet. Så. En bil vejen frem. Når man har sin egen bil. Så kan man selv styre hvornår man tager afsted. Og har indflydelse på. Hvornår man kommer frem.
Men hvilke kriterier skal man bruge til, at vælge sin bil? Det var det store spørgsmål. Som Kathrine stod overfor. Da hun endelig havde besluttet sig for, at anskaffe sig en bil. Når man ikke har en interesse i biler. Så har man typisk heller ikke rigtigt en liste med kriterier for hvad man leder efter i en bil; Kathrine startede helt fra bunden. Og måtte prøve, at opbygge en liste over kriterier uden, at kunne trække på tidligere tanker eller også erfaringer.
Selvom biler var et nyt emne for Kathrine. Så vidste hun straks. Hvordan hun skulle gribe det an. Kathrine har nemlig løst massevis af problemer før. Hvor hun ikke var specielt bekendt med området. Kathrines strategi. Simpel. Start med, at finde ud af hvorfor det. Nødvendigt, at løse dette problem. Og byg, så ligeså stille en løsningsmodel op. Der på effektiv vis giver en løsning. Der løser problemet på bedst mulig vis.
For Kathrine var det nødvendigt, at løse problemet af tro grunde. For det første var det vigtigt, at hun kunne komme hurtigt frem til pludselige møder. Og den anden grund var. At hun gerne opfattes som værende professionel og succesfuld. Den rette bil for Kathrine ville være én. Der ville være let, at navigere uanset hvor i landet hun skulle hen; Og som havde et professionelt look. Der ville sende de rette signaler til de kunder. Der, så hende stige ud af sin bil. Med disse ting i tankerne kiggede Kathrine på de forskellige bilmodeller på markedet. Og endte med, at vælge en Ford Kuga. Der var flere biler fra Ford der umiddelbart dækkede hendes behov. Men hendes intuition fortalte hende. At Kuga?en var den model. Der dækkede dem bedst.